Informacje

Ankieta “OCENA ZADOWOLENIA KLIENTA”

Opublikowano

Pamiętacie jak jakiś czas temu uruchomiliśmy na QARIUM Kępno akcję pod hasłem „OCENA ZADOWOLENIA KLIENTA”?
Zaskoczyła nas ilość ankiet, które wrzucaliście w punkcie kasowym, ale jeszcze bardziej zaskoczyły nas jej wyniki.
Miło nam poinformować, że w Waszej ocenie KAŻDY z naszych instruktorów nauki pływania zasłużył na fantastyczną ocenę, zarówno pod względem sposobu prowadzenia zajęć, osobistego zaangażowania, jak i samego podejścia do kursantów. To bardzo cieszy, bo oznacza, że swoją codzienną pracą budują markę QARIUM Kępno.
Cieszymy się, że darzycie nasz zespół takim zaufaniem i deklarujecie dalsze korzystanie z obiektu oraz polecacie nasze usługi rodzinie i znajomym.
Bardzo dziękujemy również za wyrażenie swoich opinii i cennych dla nas spostrzeżeń organizacyjnych. Z pewnością pomogą one nam udoskonalić funkcjonowanie obiektu.
Dołożymy wszelkich starań, aby spełnić Państwa prośby (oczywiście te realne i możliwe technicznie), a zaczynamy od prozaicznego…umieszczenia dodatkowego kosza na śmieci w holu przy suszarkach.
Informujemy też zatroskanego „ankietowicza” czy „ankietowiczkę”, że od samego początku płatność za kurs nauki pływania można było uiszczać w 2 ratach!
Jeszcze raz dziękujemy za wszystkie ankiety i zapraszamy do polubienia naszego funpage na FB lub odwiedzania naszej strony internetowej kepno-qarium.pl i zakładki IMPREZY/PROMOCJE. To tam znajdziecie informacje z tzw. pierwszej ręki o organizowanych przez nas imprezach, promocjach czy zniżkach.