PRZEDSIĘBIORSTWO PROJEKT KĘPNO SP. Z O.O. ZATRUDNI SPECJALISTĘ/TKĘ ds. KSIĘGOWOŚCI.
– wykształcenie kierunkowe (średnie + ukończone kursy branżowe, wyższe ),
– przynajmniej 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
– obsługa systemów rachunkowo-księgowych,
– zaangażowanie w pracę i samodzielność,
– umiejętność pracy w zespole,
– dyspozycyjność,
– chęć rozwoju i podnoszenia swoich kompetencji (w tym objęcia stanowiska kierowniczego).
Ramowy zakres obowiązków:
– terminowe rozliczanie umów, należności / zobowiązań i wystawianie faktur,
– ścisła współpraca z zewnętrznym biurem rachunkowym i Zarządem Spółki,
– przygotowywanie danych finansowych i okresowych raportów (m.in. z dziennych raportów kasowych),
– opracowywanie zestawień z systemów (w tym elektronicznego systemu obsługi klienta)
i prostych opracowań analitycznych,
– przeprowadzanie okresowych i stałych inwentaryzacji (w tym gotówki),
– koordynacja pracy i współpraca z merytorycznymi pracownikami każdego z pionów Spółki: Biuro Zarządu, Kryta pływalnia i Strefa Płatnego Parkowania,
– realizacja działań w ramach controlingu finansowego,
– ewidencjonowanie danych i archiwizacja dokumentów.
Zapewniamy:
– stałe zatrudnienie,
– opłacenie szkoleń i/lub kursów podnoszących kwalifikacje,
– możliwość awansu,
– pracę w młodym i zgranym zespole.
Podania o pracę z opisem doświadczenia zawodowego i klauzulą dotycząca zgody na przetwarzanie Pani/Pana danych można składać do dnia 16 stycznia 2023 r. w Biurze Zarządu, ul. Sportowa 9 (budynek hali), Kępno lub wysyłając je elektronicznie na adres e-mail: biuro@pk.kepno.pl.