Drodzy klienci, w trosce o szerokopojęte bezpieczeństwo, ale i chęć ciągłego podnoszenia standardu obsługi w naszym obiekcie, przypominamy, że w holu kasowym znajduje się (nie koniecznie fajnie nazwana) książka skarg i wniosków.
Prosimy Państwa o wpisywanie swoich spostrzeżeń z wizyt czy uwag do pracy teamu QARIUM Kępno właśnie w ww. dokumencie lub mailowo na adres: administracja.qarium@pk.kepno.pl. Kiedy (mimo odgórnego zakazu) widzicie ratownika z telefonem w dłoni lub na leżaku…należy wręcz poinformować o tym kierownictwo obiektu, by piętnować takie zachowania.
Postaramy się na każdą uwagę bezzwłocznie zareagować i sprawić, by Wasza kolejna wizyta przyniosła zadowolenie i zagwarantowała pełne poczucie komfortu.
Dobre słowo też warto zawsze wyrazić, bo być może nie zauważamy, że ktoś z obsługi już od dawna zasługuje na premię i sprawia, że właśnie dzięki niemu wybieracie Kępno.
Pamiętajcie, że atmosferę obiektu QARIUM Kępno każdego dnia tworzą ludzie – ale też dla ludzi.